VVD Teamdag: Eén voor allen, allen voor één

Topsporters trainen elke dag en spelen één wedstrijd per week. Lokale politiek is topsport. Toch spelen Raadsleden regelmatig wedstrijden in commissie- en raadsvergaderingen, terwijl er, ook in onze fractie, weinig als team wordt getraind. Hoog tijd voor een teamdag!

Naast teambuilding wilden wij Huizen én elkaar beter leren kennen, zodat we elkaars kwaliteiten en vaardigheden gerichter, en daardoor effectiever, kunnen inzetten bij het vervullen van onze rol: Huizen een beetje beter maken voor alle Huizers.

Fietspuzzeltocht

Op zaterdag 12 januari hebben we weer en wind getrotseerd tijdens een fietspuzzeltocht, die ons langs hotspots en herinneringen van collega’s leidde; het gemeentehuis, ‘t Huizer Melkmeisje, de net-geopende Action, de Huizer Hockey Club (ook al ligt die in Naarden), de Krachtcentrale, het Nautisch Kwartier, de mooi verlichte brug bij de aanloophaven, het prachtige fietspad langs het Gooimeer, BSV De Zuidvogels, het clubhuis van de Huizer Gin Tonic club, via het Bad Vilbelpark naar het Wapen van Huizen. Na een beetje te zijn opgedroogd bij een liquide versnapering vervolgen we onze weg naar Restaurant Tafelberg, waar we de puzzel oplossen en de eindbestemming van de dag zich aan ons openbaart.

Kookworkshop

Bij Koken bij de Molen in Laren spelen we het kernkwaliteiten spel. Door het benoemen en toewijzen van kwaliteiten is het ons transparant geworden wie welke krachten bezit én hoe we elkaar in ons werk als Raadslid kunnen aanvullen en versterken. Na het spelen van het spel bereiden we in een kookworkshop samen een heerlijke Italiaanse maaltijd, die natuurlijk ook genuttigd moest worden.

VVD Huizen introduceert…

Kort samengevat hebben we geleerd hoe waardevol het is om elkaar (een beetje) beter te kennen. Graag willen wij dat ook jij, onze kiezers en volgers, ons beter leert kennen. Om die reden zal de fractie van VVD Huizen de komende weken elke week een fractiecollega introduceren.

Aankomende woensdag:

Deel 1: VVD Huizen introduceert… Jessica Prins, dus houd onze Facebook pagina in de gaten!