VVD Huizen huldigt vrijwilligers

Op vrijdag 12 februari 2016 deelde Jessica Prins en Willem Meijerman namens de VVD fractie Huizen en Marco Wiesehahn, VVD-Statenlid in Noord-Holland een mooie VVD-taart uit aan twee personen die iets bijzonders voor de Huizer (sport)gemeenschap hebben gedaan. Dit in bijzijn van een groot aantal supporters van beide sympathieke clubleden.

“Inwoners van verdienste”

Die twee personen waren: Evelien de Klerk van de Huizer Tennisclub De Kuil en Henk Veerman van de Huizer Hockeyclub. Beide hebben gedurende vele jaren bergen werk verzet voor hun club, Evelien als trainingscoördinator en in diverse andere functies. Henk vooral als de beheerder van park en speelvelden. Evelien is al jarenlang het aanspreekpunt binnen de tennisvereniging voor (bijna) alle vragen van leden. Evelien organiseert veel activiteiten op de club en is ook altijd bereid om bij te springen als er even een ‘ bardienstje gedraaid moet worden.  Henk is dagelijks in ‘weer en wind’  te vinden op de velden en zorgt ervoor dat alles in- en om de speelvelden prima geregeld en in orde is.

“Deze mensen zijn voor elke vereniging heel belangrijk en waardevol en hiervan kan je er niet genoeg hebben.” vertelde Michiel de Vries, voorzitter van de Huizer Hockey Club  die ook aanwezig was bij de uitreiking van de taart aan Henk Veerman.

Doel

Met de VVD Taartenactie, die jaarlijks rondom Valentijnsdag wordt gehouden, worden mensen of organisaties in het zonnetje gezet vanwege hun bijzondere inzet voor de gemeenschap in hun buurt, wijk, dorp, stad, of regio. De VVD Taartenactie vindt dit jaar voor de tiende keer plaats.