Oud-voorzitter Otto van Diepen overleden

Met droefheid heeft het bestuur van de VVD in Huizen kennis genomen van het onverwachte overlijden van Otto van Diepen, oud-voorzitter van deze afdeling.

De heer Van Diepen heeft diverse burgemeestersposten vervuld, o.a. die van Slochteren en van Amstelveen. Ook na zijn pensionering werd hij bereid gevonden om als waarnemend burgemeester op te treden in de gemeenten Oostzaan, Beverwijk en de nieuw gevormde gemeente Wijdemeren. Daarnaast was hij een aantal jaren (adviserend) lid van het bestuur van het Nederlands Genootschap van Burgemeesters.

De heer van Diepen hield van een praktische en pragmatische aanpak. In die sfeer heeft hij er ook in toegestemd de VVD afdeling Huizen van 2009 tot en met 2011 voor te zitten. Daardoor kon het campagne team zich richten op een optimaal resultaat tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2010, in de wetenschap dat een compleet bestuur zorgde voor de dagelijkse gang van zaken.

We wensen zijn vrouw Frieda en familie veel sterkte met het dragen van dit verlies.