Roel Thijssen

Met veel plezier woonachtig in Naarden met mijn vrouw en onze drie kinderen. Naast onze zakelijke werkzaamheden zijn we beiden ook al jaren actief in vrijwilligersfuncties. Ik voel me zeer betrokken bij onze regio, een prachtige omgeving om te wonen en met veel faciliteiten. Daar zet ik me graag voor in. Dat is een van de redenen dat ik ook graag deze functie van voorzitter VVD het Gooi vervul. Binnen de VVD ben ik ook enkele jaren actief geweest in de toenmalige commissie Belastingen & Financiën. Ik ben opgeleid als bedrijfseconoom, heb jarenlang in de financiële sector gewerkt en ben sinds enkele jaren werkzaam in de data science industrie. VVD het Gooi is een van de grootste netwerken binnen de VVD en heel actief met en voor haar regionale leden. Jaarlijks organiseren wij diverse bijeenkomsten. bijvoorbeeld met Tweede Kamerleden die ons graag bezoeken voor een goede discussie met elkaar! Geïnteresseerden in VVD het Gooi zijn van harte welkom, laat het ons gerust weten!