Roland Boom kandidaat-lijsttrekker voor de VVD Huizen

Het bestuur van VVD het Gooi draagt Roland Boom (52) met veel genoegen voor als kandidaat-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 in de gemeente Huizen.

Roland woont al geruime tijd met zijn gezin in Huizen. Na een carrière als bestuurder in het onderwijs is Roland sinds 2018 wethouder en eerste loco-burgemeester van Huizen met een portefeuille die onder meer ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer, sport en recreatie, toerisme en invoering van de Omgevingswet omvat.

Het bestuur ziet in Roland een sterke kandidaat die continuïteit kan bieden en de komende 4 jaar concrete resultaten kan boeken op voor de VVD belangrijke beleidsdossiers. Als wethouder beschikt hij over veel inhoudelijke kennis en politieke ervaring en een groot netwerk binnen de gemeente Huizen. Daarnaast heeft Roland afgelopen jaren een grote zichtbaarheid opgebouwd en is hij daarmee een vertrouwd gezicht voor veel Huizer kiezers.

Op 30 oktober 2021 besluiten de leden tijdens de ledenvergadering over de definitieve benoeming van de lijsttrekker. Leden hebben tot zaterdag 15 oktober 2021 de mogelijkheid om zich tegenkandidaat te stellen als lijsttrekker.