Netwerk Gooi & Vechtstreek

Om een open en toegankelijke partij te worden met een krachtige en slagvaardige organisatie, worden de (gemeentelijke) afdelingen getransformeerd tot lokale netwerken. Deze netwerken moeten uitnodigend en laagdrempelig zijn en geven daarmee een impuls tot samenwerking tussen de bestaande afdelingen, waarbij ieder lid en ieder liberaaldenkende en -voelende in Nederland toegang gaat krijgen, fysiek en digitaal, tot activiteiten van de VVD. Een lokaal netwerk omvat verschillende (buur) gemeentes binnen de regio, waardoor een netwerk ontstaat van minimaal 120 VVD leden. Het Netwerk VVD Gooi en Vechtstreek is ontstaan uit de afdelingen Gooise Meren (Bussum, Muiden en Naarden) en de afdelingen Weesp en Huizen.

Filmpje: VVD verandert naar een netwerkpartij dichtbij mensen

Bij de VVD is het mogelijk om politiek inhoudelijk actief te zijn, maar ook is het mogelijk om binnen de vereniging actief te zijn en van allerlei dingen te organiseren. En mensen te ontmoeten uit Gooise Meren, Huizen en Weesp, de gemeenten die onderdeel zijn van het netwerk Gooi & Vechtstreek.

Politiek is natuurlijk een serieuze zaak, maar er is ook ruimte voor gezelligheid bij VVD Gooi & Vechtstreek. Deze gezelligheid wordt georganiseerd door het netwerk voor haar VVD leden. Maar bij veel bijeenkomsten is het ook mogelijk voor niet-leden om aanwezig te zijn.

De vergaderingen en algemene ledenvergaderingen (ALV) vinden op een prettige manier plaats, met respect voor elkaars mening.

Twee keer per jaar vindt er een informele borrel plaats, tijdens de Beach bbq en de nieuwjaarsborrel. Verder wordt er jaarlijks een ondernemersavond georganiseerd via Goois Forum en zijn er activiteitenborrels op de laatste dinsdag van de maand in cafe Goesting in Bussum.

Vindt u het leuk om een keer te komen? Neem dan contact op via info@vvdgooienvechtstreek.nl