Huizen een veilig dorp ? Kom en praat mee over veiligheid !

Huizen een veilig dorp?
Kom en praat mee over veiligheid

Met veel plezier nodigt het bestuur en de fractie van de VVD Huizen u uit voor een interessante en actuele debatavond over Veiligheid op dinsdag 03 november as.

Sprekers op deze avond zijn:

·         de heer  F. Teeven, voormalig staatssecretaris van Veiligheid en Justitie,

·         de heer W.H Woelders, plaatsvervangend Politiechef Eenheid Midden Nederland

·         de heer A.Ph. Hertog, Burgemeester van Huizen.

Komen feiten en gevoel van veiligheid met elkaar overeen? Het thema Veiligheid  staat volop in de actualiteit in Huizen en het Gooi. De kwestie van de Syrië-gangers, een liquidatie in een rustige woonwijk, de mogelijke vestiging van een motorclub in het grensgebied met Naarden en recent de grote stroom van vluchtelingen waarvan het de vraag is hoe we de opvang daarvan organiseren. Graag horen wij van u, wat u belangrijk vindt en hoe wij Huizen veiliger zouden kunnen maken. Na de inleiding van de sprekers zal er dan ook ruim gelegenheid worden geboden om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

De avond wordt gehouden in restaurant De Haven van Huizen en begint om 20:00 uur, met de inloop vanaf 19:30 uur. Wij hopen velen van u te mogen begroeten op deze interessante debatavond!

Locatie: Restaurant "de Haven van Huizen”

Havenstraat 81 Huizen

Datum: 03 november